image (1).png

ONZE SCHOOL

SIJO is een kleine school, een plaats waar jongeren de kans krijgen om zich te ontwikkelen tot jongvolwassenen. In SIJO kan je terecht vanaf de tweede graad. Onze school biedt een brede waaier van richtingen aan binnen de domeinoverschrijdende doorstroomfinaliteit (D-finaliteit).

Een team van gedreven leraren, opvoeders en directie stoomt je klaar voor het voortgezet onderwijs. Onze kleinschaligheid heeft als voordeel dat we veel aandacht kunnen schenken aan elke leerling en dat onze leraren heel aanspreekbaar zijn.

Wij kunnen, dankzij de unieke samenwerking met onze gemeente, de leerlingen laten proeven van heel wat sport en cultuur. Daarnaast zorgen we via excursies en heel wat buitenlandse reizen voor een zinvolle culturele aanvulling.

TIJDSCHRIFT "DE SCHAKEL"

Onze school brengt op het einde van elk schooljaar een tijdschrift uit. De drijvende kracht hierachter is dhr. Dekimpe. Via de onderstaande knoppen vind je de tijdschriften van de voorbije twee jaren. Veel leesplezier!